សិង្ហបុរី៖ កសិដ្ឋានមួយរបស់ប្រទេសសិង្ហបុរី ដែលដាំដុះបន្លែចំនួន១៤ប្រភេទ គឺនៅតែឈរជើងនៅក្នុងទីផ្សារនៅឡើយ បន្ទាប់ពីដំណើការបានបីឆ្នាំកន្លងមក។ កសិដ្ឋាននេះ បានជំរុញអាជីវកម្មរបស់ខ្លួនប្រហែល៤០ភាគរយពីការលក់ដោយផ្ទាល់ដល់អតិថិជន បើប្រៀបធៀបទៅនឹងឆ្នាំមុន ហើយក្រុមហ៊ុនកំពុងបង្កើនការលក់របស់ខ្លួនបន្ថែមទៀត។
នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុនបានឱ្យដឹងថា កសិដ្ឋាននេះមានគោលបំណងសហការជាមួយកសិដ្ឋានផ្សេងទៀត និងទីផ្សារបន្លែជាច្រើនប្រភេទដើម្បីផ្គត់ផ្គង់តាមសណ្ឋាគារ។ ហើយការរៀបចំនេះនឹងផ្តល់ឱកាសឱ្យកសិដ្ឋានសម្រេចបាននូវការបញ្ជាទិញកាន់តែច្រើនពីអតិថិជនរបស់ពួកគេ។
នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន បានបញ្ជាក់ថា៖ “ប្រសិនបើកសិដ្ឋានក្នុងស្រុកក៏អាចលក់ផលិតផលទៅឱ្យក្រុមសណ្ឋាគារទាំងនេះជាសមូហភាពដែរ ខ្ញុំជឿថា វានឹងអាចជួយយើងបង្កើនការលក់របស់យើងរហូតដល់៣០ភាគរយទៅ៤០ភាគរយ”។
សិង្ហបុរីបាននិងកំពុងធ្វើការយ៉ាងសកម្មដើម្បីបង្កើនផលិតកម្មកសិកម្មរបស់ខ្លួន និងពង្រឹងសន្តិសុខស្បៀងសម្រាប់ប្រទេសជាតិ ក្នុងករណីមានការរំខានដល់ខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់ម្ហូបអាហារ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ដោយសារផលិតក្នុងស្រុកតែងតែមានតម្លៃខ្ពស់ជាងផលិតផលនាំចូល កសិករសិង្ហបុរីកំពុងសម្លឹងមើលមធ្យោបាយថ្មីដើម្បីទាក់ទាញអ្នកទិញ រួមទាំងការធ្វើពិពិធកម្មផលិតផលរបស់ពួកគេឱ្យទទួលបានចំណែកទីផ្សារកាន់តែធំ។
ដោយឡែកនៅឯកសិដ្ឋានចិញ្ចឹមត្រីវិញ ការលក់ត្រីបានធ្លាក់ចុះ២០ភាគរយនៅឆ្នាំនេះ។ ហើយនាយកគ្រប់គ្រង និងជាស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន បាននិយាយថា
ខ្លួនកំពុងមើលឃើញថា ទីផ្សារហាក់ដូចជាមិនសូវល្អ ហើយប្រជាជនចំណាយតិច និងព្រួយបារម្ភអំពីសុវត្ថិភាពការងារ។ កសិដ្ឋានចិញ្ចឹមត្រីក្នុងផ្ទះនេះមានធុងជាច្រើន ដែលអាចផ្ទុកត្រីតូចៗបានរហូតដល់៣ ០០០ក្បាល។
កសិដ្ឋាននេះបានទទួលការគាំទ្រពីមូលនិធិផលិតភាពកសិកម្មរបស់ទីភ្នាក់ងារស្បៀងអាហារសិង្ហបុរី ដើម្បីបង្កើតទម្លាប់ចិញ្ចឹមត្រីនៅក្នុងធុង បំពាក់ប្រព័ន្ធវារីវប្បកម្មកែច្នៃឡើងវិញ ដែលមានសមត្ថភាពសម្អាតដោយខ្លួនឯង និងអាចចិញ្ចឹមត្រីនៅក្នុងធុងបានច្រើនក្បាលទៀតផង៕