ទូរទស្សន៍អនឡាញ​ARDB TVចូលរួម​អបអរសាទរ​ទិវាសេរីភាពសារព័ត៌មាន​និងពិធីជួបជុំរវាងសម្តេចបតី ហ៊ុន​​ ម៉ាណែត​ជាមួយអ្នកសារព័ត៌មាន​លើកទី​៧​

រាជធានីភ្នំពេញ៖ ដោយទទួលបានការអនុញ្ញាតដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ពីឯកឧត្តបណ្ឌិត កៅ ថាច​ ប្រតិភូ​រាជរដ្ឋាភិបាល​ ទទួលបន្ទុកជាអគ្គនាយកធនាគារអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ និងកសិកម្ម​ ​(ARDB), តំណាង​​​ទូរទស្សន៍អនឡាញ ARDB TV ​បានចូល ​អបអរសាទរ​ទិវា​សេរីភាព​សារព័ត៌មាន​ និងពិសារភោជនាហារសាមគ្គី រវាង​សម្តេច​មហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត​ នាយករដ្ឋមន្ត្រី​ជាមួយអ្នកសារព័ត៌មាន​លើកទី​៧ ឆ្នាំ២០២៥​ ​នៅមជ្ឈមណ្ឌល​សន្និបាត និងពិព័រណ៌អន្តរជាតិ​ជ្រោយចង្វារ កាលថ្ងៃទី​៣ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២៥​ ដែលមានអ្នកចូលរួមជាង​៥ពាន់នាក់​។​

យោងតាមឯកឧត្តម នេត្រ ភ​ក្ត្រា រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងព័ត៌មាន​ បានថ្លែងថា ​ជំនួបមហាគ្រួសារសារព័ត៌មាននៅថ្ងៃ​នេះ បានឆ្លុះបញ្ចាំងឱ្យឃើញយ៉ាង​ពីការយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់​ និងការគិតគូរអំពីសុខទុក្ខ​អ្នកសារព័ត៌មានទាំងអស់​របស់សម្តេចនាយករដ្ឋមន្ត្រី​ ហ៊ុន ​ម៉ា​ណែត​ នាយករដ្ឋមន្ត្រី ព្រមទាំង​ថ្នាក់ដឹកនាំ​រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា​ ហើយ​ជំនួបនេះ​ក៏បន្តរក្សាបាន​នូវកេរ្តិ៍តំណែល​នៃភាពជាអ្នកដឹកនាំ​ប្រកបដោយ​គិតបណ្ឌិត​ដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់​របស់សម្តេច​អគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន​ អ​តីតនាយករដ្ឋមន្ត្រី​ បច្ចុប្បន្ន​ជាប្រធានព្រឹត្តសភាព​នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា​ និងជាប្រធានក្រុមឧត្តម​ប្រឹក្សាផ្ទាល់​របស់ព្រះមហាក្សត្រ​។

ឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងព័ត៌មាន​ បានមានប្រសាសន៍ថា ពិធី​ជួបជុំ​ប្រចាំឆ្នាំលើកទី​៧នេះ ​ប្រព្រឹត្តិទៅ​ក្នុងបរិយាកាស ​ដែលប្រទេសកម្ពុជាស្ថិតក្រោមដំបូលត្រជាក់នៃសុខសន្តិភាព​ ស្ថិរភាពនយោបាយ និងការរីកចម្រើនលើគ្រប់វិស័យ​ ក្រោមការដឹកនាំ​ប្រកបដោយចក្ខុវិស័យវែងឆ្ងាយ​ និងភាពឆ្លៀសវៃ​របស់សម្តេច​មហាបវរធិបតី នាយករដ្ឋមន្ត្រី​ បន្តពី​បិតា​សន្តិភាព​កម្ពុជា​ សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន ​ដែលក្នុងនោះវិស័យសារព័ត៌មាន​កម្ពុជាក៏មានការរីកចម្រើន​ មានសណ្តាប់ធ្នាប់​ និង​បន្ត​មាន​សេរីភាព​កាន់តែរីកធំ​ ប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ​ និងគោរព​ក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈ សេរីភាពសារព័ត៌មាន​កាន់តែមានភាពប្រសើរឡើង​។

បើយោង​តាម​ឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងព័ត៌មាន, វិស័យសារព័ត៌មាន ​និងប្រព័ន្ធផ្សាយផ្សាយនៅកម្ពុជា​មានការវិវត្តន៍គួរឱ្យកត់សម្គាល់​ ជាពិសេសនៅក្នុងដំណាក់កាលនៃការរីកចម្រើន​នៃផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា ដែលបាននាំមកនូវ​ប្រព័ន្ធផ្សាយផ្សាយជំនាន់ថ្មី ដូចជា​បញ្ញាសិប្បនិម្មិត​ និងការចាប់ផ្តើម​ជំនាន់ទី​៥​​ ក្នុងដំណាក់កាល​បដិវត្តន៍​ឧស្សាហកម្ម០.៤ ។

ឯកឧត្តមបានបញ្ជាក់ថា​ គិតត្រឹម​ត្រីមាសទី​២ ដើមឆ្នាំ​២០២៥នេះ ​អង្គភាពសារព័ត៌មានទាំងអស់​ ដែលបានចុះបញ្ជីនៅក្រសួងព័ត៌មាន​ មានចំនួន​១៦២០អង្គភាព​ នៅក្នុងនោះប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយបុរាណ​ ដែលមានវិទ្យុ ទូរទស្សន៍ កាសែត ទស្សនាវដ្តី រោងពុម្ព​ មានចំនួន​៧​៤៥អង្គភាព​ និងប្រព័ន្ធផ្សាយផ្សាយទំនើប រួមមាន​ គេហទំព័រ ទូរទស្សន៍អនឡាញ ទូរទស្សន៍ឌីជីថល ​ និងទូរទស្សន៍ផ្កាយរណប​ចំនួន​៨៧៥អង្គភាព​។ នេះមិនទាន់រាប់បញ្ចូល​គណនីហ្វេសប៊ុក​ចំនួន​៩លានគណនី​, គណនីតិកតុក​ចំនួន​១០លានគណនី​ ប្រព័ន្ធតេឡេក្រាម​ ជាង​១០លានគណនី​ គណនីទ្វីតធើ ឬបណ្តាញទំនាក់ទំនងសង្គម (X-អិច) មានជិតកន្លះលាន​គណនី​ និងបណ្តាញទំនាក់ទំនង ខូល អែប របស់កម្ពុជាមានប្រមាណ​កន្លះលានគណនី​”។

យោងតាមការសិក្សា​ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជា​៧២,៤ភាគរយ ​ប្រើប្រាស់បណ្តាញទំនាក់ទំនងសង្គម​ ហើយការប្រើប្រាស់បណ្តាញទំនាក់ទំនងសង្គមទាំងនេះ​ ប្រព័ន្ធតេឡេក្រាម បាននិងកំពុងដើរតួសំខាន់ក្នុងការទទួលព័ត៌មាន​ និងបញ្ចេញព័ត៌មានរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ​។

ក្នុងឱកាសនេះផងដែរ, ​សម្តេច​មហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្ត្រីបានវាយតម្លៃខ្ពស់ចំពោះក្រសួងព័ត៌មាន ​ដែលបានខិតខំបំពេញតួនាទីជាសេនាធិការ​របស់រាជរដ្ឋាភិបាល​ក្នុងការលើកកម្ពស់វិស័យសារព័ត៌មាន​​ឱ្យមានការរីកចម្រើនជាលំដាប់​ ព្រមទាំងបានលើកទឹកចិត្តដល់អ្នកសារព័ត៌មាន​ឱ្យបំពេញភារកិច្ចប្រកបដោយក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈក្នុងការ​ផលិតព័ត៌កាន ការចែករំលែកព័ត៌មាន​ឱ្យបានទូលំទូលាយ​ និងទាន់ពេល​ ទាំងក្នុងក្របខណ្ឌ​ជាតិ និងអន្តរជាតិ​ ។​

បន្ថែមលើសពីនេះ ​​សម្តេចមហាធិបតី ក៏បាន​វាយតម្លៃខ្ពស់​ចំពោះអ្នកសារព័ត៌មាន​ទាំងក្របខណ្ឌរដ្ឋ និងឯកជន ​ដែលបានប្រកាន់ភ្ជាប់នូវក្រមសីលធម៌​វិជ្ជាជីវៈសារព័ត៌មាន​​​ ដោយបានផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មាន​ទាក់ទងនិងកម្មវិធី​គោលនយោបាយ ក៏ដូចជា​លិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្តិ និងលទ្ធផលនានារបស់រាជរដ្ឋាភិបាល​។

សម្តេចមហាធិបតី នាយករដ្ឋមន្ត្រី​ បានមានប្រសាសន៍ថា​ អ្នកសារព័ត៌មានអាជីព គឺជាកញ្ចក់ឆ្លុះបញ្ចាំង​យ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព​នៅក្នុងសង្គម​ ដែលជាមូលដ្ឋាន​នៃការកសាងប្រសិទ្ធភាព​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​ និងជួយប្រជាជនឱ្យចៀសផុត​ពីការបំភាន់ ​ពីជនមួយចំនួន​ និងឈ្មួញនយោបាយ​ព្រមទាំង​ជួយរាជរដ្ឋាភិបាលក្នុងការ​ដោះស្រាយបញ្ហា​បាន​ទាន់សភាពការនិងចំគោលដៅ​។

សម្តេច​មហាបរវធិបតី ​ហ៊ុន ម៉ាណែត​ មានប្រសាសន៍សង្កត់ធ្ងន់ថា “គ្មានអ្នកណាស្រលាញ់អាជីព​សារព័ត៌មានជាង​អ្នកសារព័ត៌មាន​នោះទេ​ ហើយគ្មាន​អ្នកណា​អាចថែរក្សា និងបង្កើនតម្លៃ​ក្នុងអាជីពនេះជាងអ្នកសារព័ត៌មាន​ខ្លួនឯងដែរ​។ ​នៅក្នុងនោះ​​ប្រកាន់ភ្ជាប់នូវក្រមសីលធម៌​វិជ្ជាជីវៈបានច្បាស់លាស់​ ដែលផ្អែកទៅលើកត្តាមួយចំនួន ​ខ្ញុំលើកយកកត្តា​៣ ៖ កត្តាទី​១) សុក្រឹត្យភាព, កត្តាទី​២)​ សុចរិតភាព​ និងកត្តាទី​៣) គឺទំនួលខុសត្រូវ​។ បើមានកត្តាទាំង៣នេះ  ​គឺទទួលបានការគាំទ្រ​ពីប្រជាពលរដ្ឋបាន​យូរ។ តែផ្ទុយទៅវិញ​បើគ្មាន​កត្តា​ទាំង៣នេះ អ្នកសារព័ត៌មាន​ណា​ក៏មិនអាចរក្សាអាជីព ​និងតម្លៃរបស់ខ្លួនបានយូរអង្វែងដែរ ”៕


cropped_image_l
ការស្ទង់មតិបង្ហាញថា តម្លៃអតិផរណាស្បៀងអាហាររបស់ជប៉ុន នឹងកើនឡើងក្នុងខែកក្កដា

តូក្យូ៖ ការស្ទាបស្ទង់មតិឯកជនមួយ បានបង្ហាញកាលពីថ្ងៃទី៣០ ខែមិថុនាថា គ្រប់គ្រួសារជនជាតិជប៉ុន នឹងបន្តជួបបញ្ហាចំណាយច្រើនក្នុងជីវភាពរស់នៅប្រចាំថ្ងៃ ដោយសារអតិផរណាស្បៀងអាហារឡើងថ្លៃចំនួនប្រាំដង នៅក្នុងខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២៥នេះ។ លទ្ធផលនៃការរកឃើញនេះ បានគូសបញ្ជាក់ពីអតិផរណានៅក្នុងសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសជប៉ុន ដែលចាត់ទុកជាសញ្ញាឡើងតម្លៃទំនិញជាលំដាប់ រួមទាំងអត្រាការប្រាក់បន្ថែមផងដែរ។ ការស្ទង់មតិនេះត្រូវបានធ្វើឡើងតាមរយៈព័ត៌មានទទួលបានពីក្រុមហ៊ុនផលិតម្ហូបអាហារធំៗរបស់ជប៉ុនចំនួន១៩៥ក្រុមហ៊ុន ដោយបានបង្ហាញថា ពួកគេនឹងដំឡើងថ្លៃសម្រាប់មុខទំនិញចំនួន២​ ១០៥មុខ នៅក្នុងខែកក្កដានេះ ពោលគឺកើនឡើងប្រាំដង បើធៀបនឹងតម្លៃទំនិញ នៅក្នុងឆ្នាំ២០២៤ ដោយជាមធ្យមត្រូវឡើងថ្លៃ១៥ភាគរយ។ របាយការណ៍បានបង្ហាញថា ក្រៅពីការកើនឡើងតម្លៃរបស់វត្ថុធាតុដើម និងវិក្កយបត្រតម្លៃប្រើប្រាស់តាមផ្ទះ ក្រុមហ៊ុនបានលើកឡើងពីការកើនឡើងនៃថ្លៃការដឹកជញ្ជូន និងថ្លៃពលកម្ម ដែលជាហេតុផលសម្រាប់ការដំឡើងថ្លៃ។ របាយការណ៍នេះបាននិយាយថា «សន្ទុះនៃការដំឡើងថ្លៃលើម្ហូបអាហារ និងភេសជ្ជៈ នៅឆ្នាំ២ឥ២៥នេះ គឺឡើងខ្លាំងណាស់លើសពីឆ្នាំ២០២៤»។ តម្លៃ​ត្រូវ​បាន​កំណត់ឱ្យ​ឡើងថែម មាន​សម្រាប់​មុខ​ទំនិញ​ជា​ច្រើនមុខ​ ដែល​រួម​មានផលិផលធ្វើពី​អង្ករ ព្រម​ទាំង​សូកូឡា ស្ករ​កៅស៊ូ ដំឡូង​បារាំង និង​ទឹកជ្រលក់​ប៉ាស្តា។ នៅក្នុង​ចំណោម​ក្រុមហ៊ុន​ ដែល​បាន​ប្រកាស​ពី​គម្រោង​ដំឡើង​តម្លៃទំនិញ ​ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី០១ ខែ​កក្កដា មានក្រុមហ៊ុនផលិតប៊ីចេង​ អាជីណូម៉ូតុ ដោយគ្រោង​នឹង​ដំឡើង​តម្លៃ​ផលិតផល​កាហ្វេ ​ប្រហែល២៥ ទៅ៥៥ភាគរយ ចំណែក​ក្រុមហ៊ុនផលិតទឹកដោះគោ ម៉ីជី នឹង​ដំឡើង​តម្លៃ​ឈីស និង​តម្លៃទឹកដោះគោ​រហូត​ដល់១១ភាគរយ។ របាយការណ៍ស្ទង់មតិ បាននិយាយទៀតថា […]

514284273_728487489983755_2707158184752331882_n
សហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យម ដើរតួគ្របដណ្តប់លើសកកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ចចម្រុះ នៅកម្ពុជា

ភ្នំពេញ៖ សម្តេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត  នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពូជា កាលពីល្ងាចថ្ងៃទី២៧ ខែមិថុនា បានមានប្រសាសន៍ថា វិស័យសហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យម  កពុងតែដើរតួគ្របដណ្តប់លើសកកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ចចម្រុះ និងបានបង្កើតការងារ មុខរបរ បង្កើតប្រាក់ចំណូល កាត់បន្ថយការចំណាកស្រុក ជួយប្រជាជនងាយរងគ្រោះឱ្យមានលំនឹងជីវភាព ជំរុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ច ស្ថេរភាពសង្គម រួមចំណែកដល់ការរីកចម្រើននៃវិស័យឯកជន។ សម្តេចធិបតីនាយករដ្ឋមន្ត្រី បានលើកឡើងដូច្នេះ ក្នុងពិពីសំណេះសំណាល និងពិសារអាហារមហាសាមគ្គី គ្រួសារសហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមនៅកម្ពុជា ( SME)ក្នុងឱកាសអបអរសាទរទិវាជាតិសហគ្រាសធុនមីក្រូ តូចនិងមធ្យមលើកទី២ នៅថ្ងៃទី២៧ ខែមិថនា ឆ្នាំ២០២៥។ នៅក្នុងឱកាសនេះដែរ សម្តេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានចាត់ទុកការរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ប្រចាំឆ្នាំនេះ មានគោលដៅលើកកម្ពស់និងផ្តល់តម្លៃដល់សហគ្រាសធុនមីក្រូ តូចនិងមធ្យមដែលជាមូលដ្ឋានគ្រឹះ និងជាកម្លាំងចលករជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយភាពធន់ បរិយាបន្ន និងចីរភាព។ សមិទ្ធផល និងវឌ្ឍនភាព ផ្នែកសង្គមសេដ្ឋកិច្ច ដែលកម្ពុជាសម្រេចបានក្នុងរយៈពេលជាងពីរទសវត្សរ៍ បានបង្កើតមោទនភាពជាតិជាថ្មីនេះ គឺការឈានឆ្ពោះទៅការចាកចេញពីក្រុមប្រទេសមានការអភិវឌ្ឍតិចតួចនៅឆ្នាំ២០២៩។ សម្តេចធិបតីលើកឡើងថា សហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យមនៅកម្ពុជាពិតជាបានចូលរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់ ហើយត្រូវមានតួនាទីគន្លឹះក្នុងដំណើរឆ្ពោះទៅគោលដៅនេះ។ […]

Sample Front
សហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជាបដិសេធកញ្ចប់អង្ករមានរូបភាពស្រដៀងទង់ជាតិថៃ មិនមែនបោះពុម្ពនៅកម្ពុជាឡើយ

ភ្នំពេញ៖ សហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជា កាលពីថ្ងៃទី២៩ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២៥ បានបដិសេធចំពោះអង្ករច្រកក្នុងបាវ ដែលមានទម្ងន់២៥គីឡូក្រាម និង៥០គីឡូក្រាមថា ជាផលិតផលរបស់ប្រទេសកម្ពុជា ប៉ុន្តែមានសញ្ញាស្រដៀងទៅនឹងទង់ជាតិប្រទេសថៃ។ សហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជា  បានបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់ថា «ប្រទេសកម្ពុជាប្រកាន់យ៉ាងខ្ជាប់ខ្ជួនទៅនឹងច្បាប់ម៉ាកពាណិជ្ជនាម និងអំពើនៃការប្រកួតប្រជែងមិនស្មោះត្រង់ ដែលបានហាមឃាត់លើការប្រើប្រាស់និមិត្តសញ្ញាដែលដូច ឬស្រដៀង ឬមានផ្នែកណាមួយដូចទៅនឹងទង់ជាតិរបស់ប្រទេសនានា នៅលើពិភពលោក»។ នៅក្នុងសេចក្តីប្រកាសព័ត៌មានចុះថ្ងៃទី២៩ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២៥ បានរៀបរាប់ថា​ ថ្មីៗនេះមានការបង្ហោះព័ត៌មានស្តីអំពីអង្ករកម្ពុជា ដែលបានដាក់លក់រាយនៅតាមបណ្តាញអនឡាញនៅទីផ្សារប្រទេសចិន ជាប្រភេទនៃការវេចខ្ចប់៥គីឡូក្រាម ដែលបានសរសេរអក្សារចិន និងអក្សរថៃ និងបោះពុម្ពនៅលើកញ្ចប់ដោយមានសញ្ញាស្រដៀងទៅនឹងទង់ជាតិប្រទេសថៃ ព្រមទាំងបង្ហាញអំពីប្រភពដើមថា ជាអង្កររបស់កម្ពុជា។ សហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជា បានលើកឡើងថា «ក្រោយពីបានធ្វើការសិក្សាស្រាវជ្រាវ និងស៊ើបអង្កេតលើសមាជិកសហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជាទាំងអស់ ដែលបាននាំចេញអង្ករទៅប្រទេសចិន និងបានសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនត្រួតពិនិត្យគុណភាពនាំចេញរបស់ប្រទេសចិន CCIC (Cambodia) Co., Ltd.  សហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជា សូមបញ្ចាក់ថា កញ្ចប់អង្ករ ដែលមានរូបភាពស្រដៀងទៅនឹងទង់ជាតិប្រទេសថៃខាងលើ មិនត្រូវបានបោះពុម្ពក្នុងប្រទេសកម្ពុជាឡើយ។  ការនាំចេញអង្ករពីកម្ពុជាទៅប្រទេសចិន ស្ទើរតែទាំងស្រុងជាប្រភេទអង្ករច្រកក្នុងបាវ ដែលមានទម្ងន់២៥គីឡូក្រាម និង៥០គីឡូក្រាម»៕

photo_2025-06-27_20-27-55
ពិព័រណ៍ផ្លែឈើបាត់ដំបង២០២៥ ផ្តល់ឱកាសដល់ម្ចាស់ចម្ការ និងផលិតករដាក់លក់ផលិតផលជូនពលរដ្ឋក្នុងស្រុក

បាត់ដំបង៖ រដ្ឋបាលខេត្តបាត់ដំបង នៅថ្ងៃទី២៧ខែមិថុនាថ្មីនេះ បានបើកព្រឹត្តិការណ៍ “ផ្លែឈើបាត់ដំបង២០២៥” ដើម្បីផ្តល់ឱកាសដល់ម្ចាស់ចម្ការបានយកផលិតផលរបស់ខ្លួនមកដាក់តាំងលក់ជូនដល់ប្រជាពលរដ្ឋ ដែលជាអ្នកទទួលទានបានស្គាល់ឱ្យកាន់តែច្បាស់នូវបន្លែ ផ្លែឈើ និងផលិតនៅក្នុងស្រុកផ្សេងៗ ក្រោមការអញ្ចើញចូលជាអធិបតីភាពពីឯកឧត្តម អ៊ុយ រី ប្រធានក្រុមប្រឹក្សាខេត្ត  និងឯកឧត្តម សុខ លូ អភិបាលនៃគណៈអភិបាលខេត្តបាត់ដំបង និងលោកជំទាវ។ ក្នុងឱកាសនេះដែរ ឯកឧត្តម សុខ លូ អភិបាលនៃគណៈអភិបាលខេត្តបាត់ដំបង បានឱ្យដឹងថា គោលបំណងសំខាន់នៃការរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ផ្លែឈើបាត់ដំបងឆ្នាំ២០២៥នេះ គឺដើម្បីរៀបចំឱ្យបងប្អូនអ្នកដាំបន្លែ ផ្លែឈើ និងកសិផលផ្សេងៗទៀត បានយកមកតាំងបង្ហាញ និងលក់ជូនដល់ទទួលទាននៅក្នុងខេត្ត បានដឹងកាន់តែច្បាស់ ហើយសង្ឃឹមថាព្រឹត្តិការលើកទី១នេះ នឹងនាំមកនូវក្ដីសប្បាយរីករាយជូនដល់ប្រជាពលរដ្ឋ ជាពិសេសម្ចាស់ចម្ការបានលក់ដូរបន្លែ ផ្លែឈើ និងផលិតផលរបស់ខ្លួន។ លោក បិត ហ៊ុន ម្ចាស់ចម្ការទុរេនសំឡូតចាស់ ដែលបាននាំយកផ្លែទុរេនចូលដាក់តាំង និងលក់នៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ខាងលើបានឱ្យដឹងថា ព្រឹត្តិការណ៍ផ្លែឈើបាត់ដំបង២០២៥នេះ មានអ្នកចូលរួមយ៉ាងច្រើនកុះករ និងបានជួយទិញផ្លែទុរេនខេត្តបាត់ដំបងបានច្រើននៅតាមស្តង់។ ជាក់ស្តែងនៅថ្ងៃទី១ លោកបានលក់អស់ផ្លែទុរេន៦០០គីឡូក្រោម ថ្ងៃទី២លក់បានជាងពីរតោន និងថ្ងៃទី៣ លក់បានជាងមួយតោន។ លោបាននិយាយថា នៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ផ្លែឈើបាត់ដំបង ចាប់ពីថ្ងៃទី២៧ ដល់ថ្ងៃទី២៩ ខែមិថុនានេះ […]

កាលវិភាគផ្សព្វផ្សាយ